Šta trebate jesti kako bi izgubili kilažu ?

Šta trebate jesti kako bi izgubili kilažu

U ovom tekstu će te saznati šta trebate jesti a šta piti kako bi ste postepeno gubili kilažu i kako će te prilikom mršavljenja sačuvati vaš organizam.

Ishrana

Pravilna ishrana i ne preskakanje niti jednog obroka je veoma važna stvar za vaš organizam. Ukoliko se odlučite za neku od dijeta kojom brzo gubite kilograme vaš organizam će doživjeti šok i to može ostaviti strašne posljedice. Osim toga ukoliko brzo smršate, nakon nekog vremena će te se prestati držati te dijete i kilogrami će se vratiti i samo će te izgubiti mišićnu masu, osjećati se lošije, i oštetiti vaš organizam zbog naglog mršavljenja i vraćanja kilograma. Također, ukoliko se budete izgladnjivali postat će te nervozni, a nervoza luči mnoštvo hormona zbog kojih se osjećamo gladnim te počinjemo ponovo jesti i kilogrami dođu nazad u veoma kratkom roku.

IshranaNašem orgranizmu najviše štete i dovode do preterane telesne mase kupovni sokovi koji su puni šećera, čokolade i razne grickalice, čak i one niskokalorične jer ih jednostavno ne možemo prestati jesti. Za početak pokušajte da izbacite šećer i čokoladu iz upotrebe a grickalice pokušajte da zamjenite nekom vrstom voća koja će sigurno bolje uticati na vaš organizam.

Ukoliko želite da smršate i pri tome ostanete zdravi potrebno je da unosite jaja, žitarice, meso, suvo voće i mnogo povrća. Jednako je važno kada i koliko puta dnevno jedete kao i šta jedete. Najgora stvar što se vašem organizmu može desiti je da danas 2-3 puta jedete i prejedete se. Ukoliko želite smršati morate unositi niskokaloričnu hranu ali treba obratiti pažnju da se svaki dan unese bar 600 kalorija kako bi naš sistem nastavio funkcionisati normalno. Također potrebno je obratiti pažnju i da unesete dovoljno proteina u vaš organizam ( Svakoj osobi je potrebno od 1200 do 2000 kalorija dnevno zavisno od građe osobe ). Potrebno je jesti više puta dnevno ( preporučuje se 4 do 5 ), ali unositi manju količinu hrane.

Gubitak kilograma je dugotrajan i postepen process

Gubitak kilograma je dugotrajan i postepen processZapamtite da mršavljenje ne treba da dođe naglo, već postepeno i konstantno, jer kada tako skidate kilažu skidate je dugoročno a ne kratkoročno. Ovaj način ishrane treba da postane stil života. Preporučuje se i da povremeno odete na trčanje ili brzo hodanje. Također postavite sebi neki cilj i držite se njega, recimo da gubite 0,5 kg svakih 15 dana, vagajte se svakih 15 dana i pokušavajte da izgubtite oko pola kilograma, ukoliko izgubite previše kilograma u određenom periodu ni to nije dobro za vaš organizam, a ukoliko izgubite manje od 0,5 kg uvijek to možete nadoknaditi u narednih 15 dana i to neće ostaviti loš uticaj na vaš organizam.

Da napravimo rezime: Jedite 4-5 puta dnevno, malu količinu, birajte hranu pažljivo kako bi ste unijeli dovoljan broj kalorija ali i da taj broj kalorija bude nizak kako bi ste mršali, kako bi unijeli dovoljan broj proteina koji je potreban organizmu svaki dan, šećere, grickalice, čokolade zamjenite voćem, uz svaki obrok jedite mnogo povrća i rezultati će doći.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here