10 pravila za efektivan gubitak kilograma

Pravila  kojih se morate pridržavati ukoliko želite izgubiti kilograme

10 pravila za efektivan gubitak kilograma

1. To nije dijeta – to je stil života

Ukoliko se odlučite za dijetu možete kratkoročno smršati ali nakon nekog vremena ne primenjivanja dijete izgubljeni kilogrami dođu nazad te stoga postoje drugi načini gubitka kilograma te održavanja telesne mase koju ste želeli da ostvarite. Prvi korak je da promjenite vrstu stvari koju jedete. Ovo nije dijeta ovo je samo prvi od 10 koraka gubitka telesne mase. Nije potrebno da izbacite konzumiranje svih stvari ali morate izbaciti/ znantno smanjite konzumiranje bar 2 stvari koje inače unosite svakodnevno (šećer, čokolada, hleb … )

2. Morate pronaći odgovarajuće vježbe

Naravno da je najbolji način teretana i profesionalni trener koji će vam dati odlične savete. Međutim ukoliko niste u situaciji da plaćate teretanu, trenera i slijedite svu skupocjenu ishranu koja bi vam bila preporučena odlična zamena je trčanje ili brzo hodanje. Potrebno je trčati ili ići na brzo hodanje bar 2 dana sedmično minimalno 30 minuta ( naravno da bi najbolje bilo da ovo primenujete svaki dan )

3. Ukoliko niste mnogo gladni I želite da jedete ne pretjerujte sa jelom

Veoma je važno da pazite koju hranu i u kojoj količini unosite. Ukoliko ste gladni i želite da jedete najgora stvar koja vam se može desiti je da se prejedete. Također je vrlo važno da pazite koje grickalice unosite te da smanjite unos grickalica ili ih zamjenite sa voćem.

4. Pazite šta jedete – nije svaka niskokalorična hrana ista

Ovo je vrlo jednostavno, postoji mnogo vrsta hrane koju kada počnemo jesti jednostavno ne možemo prestati. Niskokalorični čips ili kokice ukoliko počete jesti jednostavno se ne možete zaustaviti na maloj količini i to na kraju prouzrokuje da jedete tu hranu svakodnevno i u velikoj količini i samim tim unesete veliki broj kalorija.

5. Proteini, proizvodi i masti na bazi biljaka su trojstvo gubitka kilograma

Potrebno je birati odgovarajuće proizvode koji se unose u organizam – niskokalorični proizvodi koji sadrže mnogo proteina kako bi izgradili vašu mišićnu masu i imali snage te masti biljnog porekla poput maslinovog ulja i orašastih plodova koji su zdravi i čine vas punim.

6. Preskakanje obroka i dijete s kojima brzo gubite kilograme su pogrešan način

Ako izgubite težinu brzo koristeći neku dijetu, preskakanje obroka, izbacivanje sokova iz upotrebe i slično vjerovatno ćete nakon nekog perioda ponovo te stvari početi unositi i taj način ima katastrofalan uticaj na organizam. Kilograme izgubite privremeno, a vaša mišićna snaga nestaje te gubite snagu i energiju. Također, vaš organizam je doživio veliki šok i to može uticati na vaše zdravlje.

7. Kada i kako jedete je jednako bitno kao i šta jedete

Važno je jesti 4-5 puta svaki dan ali u malim količinama i paziti koje stvari jedete. Ukoliko pojedete jabuku zavarat će te glad i imati obrok malo kasnije što će dovesti do manjeg unusa hrane prilikom večere.

Ostala pravila koja mogu biti jako korisna

Ostala pravila koja mogu biti jako korisna1. Vaganje stvarno pomaže

Objašnjeno je da gubitak kilograma ne treba biti brz process već postepen i dugotrajan, treba postati stil života i tu će vam mnogo pomoći konstantno vaganje. Postavite sebi neki cilj recimo gubitak pola kilograma svakih 10-15 dana i vagajte se svakih 10 dana da vidite da li ste uspjeli. Ukoliko jeste to će vam dati motivaciju, a ukoliko niste pokušajte u narednih 10 dana nadoknaditi dio koji niste izgubili.

2. Malo sna i mnogo stresa su vaš neprijatelj

Kada ste umorni ili pod stresom vaše tijelo luči mnoštvo hormona koji su povezani sa glađu te vam  se traži da nešto pojedete.

3. Potrebno je pravilno održavati mršavost

Vaš mozak je programiran tako da misli da ste smršali više kilograma. Što više mršate lakše je dobiti kilograme i teže izgubiti nove jer recimo ukoliko ste prije trčali odrijeđeni period sagorili bi ste 100 kalorija a nakon što smršate sagorili bi ste 80 i zbog toga se svih 10 pravila morate pridržavati svo vrijeme bez prestanka.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here